Blir aldrig frisk :(

Håller på att bli skogstokig!! Idiotghettoförkylningen vägrar ge med sig. Igår var jag relativt frisk (ingen feber iaf) men nu har jag typ fått feber igen!! Dessutom känns det som om jag har en öroninflammation eller liknande på gång. Är alldeles tät i öronen liksom :S. Så himla jobbigt... Nån som har nån mirakelkur??
Mammacitat: "Nu är det ju lika bra att du är arbetslös. Du hade ju ändå inte kunnat jobba"
SUCK!! Jag vill bli frisk!! (Och ha en jobb, men allra helst vill jag bli frisk)

O har filmkväll ikväll. Få se om jag orkar fara. Jag VILL.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nej den hade inte trillat ut :)

Jag har ett par simpla kureringar, drick en hel massa vatten, och ha bara en tunn filt istället för ett fett täcke. Också så är det bra att ha sockar, iallafall om du är uppe och går mycket!

2007-12-28 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0