Hej och hå

Ursäkta och förlåt för den högst temporära tystnaden. Har haft en hel del att stå i nämligen. Har t.ex. lekt gymkana, varit på företagsmiddag samt haft en av de mysigaste helgerna någonsin. Ibland måste man planera in att göra ingenting också. Att göra ingenting med O är otroligt mysigt, särskilt i mjukisbyxor.

Just det, har ju haft inne Opeln på 'service + kamremsbyte + fixning av airbagen' vilket innebär att jag blev ett par tusen fattigare. Aldrig roligt.

TACK ALLA SÖTA FÖR JULKORTEN!!

En arbetskamrat kläckte för övrigt fram att han brukar tänka på en apa varje gång han ser mig. Dock en väldigt söt apa, var han snabb att tillägga. (Fråga inte, men det hade nåt med ett barnprogram att göra :P)

Nu ska jag ta och tvätta påslakanet till flufftäcket för att sedan krypa ner i min ytterst gosiga säng för en dejt med den fantastiskt heta John Blund. (O dejtade faktiskt honom igår så det är hellugnt, om ni undrar alltså)

Dagens felsägning: Ristig som en läv


Sov sött


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag får fet ångest varje gång jag tänker på dig vid juletid. jag har aldrig skickat dig ett endaste litet julkort :S Jag måste vara både lat, snål och trög :S

2007-12-20 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0