Lilla julafton

Igår var intressant, minst sagt. Vi hade nämligen traditionsenligt lilla julafton med fam. L. Och det brukar tendera att vara aningen... intressant. Julklapparna delades iår ut av catman, som spelade blockflöjt... med näsan. Har aldrig sett nån spela blockflöjt med näsan så bra förut. Vid närmare eftertanke har jag nog aldrig sett någon spela blockflöjt med näsan förut.
Årets tema var, bilTEMA... vilket helt enkelt innebar att klapparna var inköpta där. Själv fick jag en jättefin liten ljuslampett.
Kvällen avslutades med buzz. Kan inte direkt påstå att jag var särskilt bra :S  Kom nog sist vid närmare eftertanke. Ganska intressant var det faktum att mellanbrodern lyckades med konststycket att ha både flest antal rätt och flest antal fel. De ni!

Nu måste jag lägga mig och vila en stund. Känner mig inte frisk alltså. Huvet känns som en stor sten som inte riktigt vill balansera på min smala stubbe till hals. Fattar ni inte liknelsen så är det helt ok. Fattar den knappt själv :P

Gomorron!!

(Fick höra lite lovande skvaller igår.... hoppas, hoppas)


lampett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0