Måndag

Igår var jag ingen rolig människa och försökte därför undvika att publicerat ett alldagligt tråkinlägg. Idag är jag däremot på superbra humör så här kommer det ett inlägg vare sig ni vill det eller inte :P

Positiva saker som har hänt idag.
- Det hände en mkt positiv grej på jobbet (hoppas, hoppas)
- Ridningen gick kanonbra.
- Ett mkt stort och psykiskt påfrestande problem har blivit aningen mindre och försvinner förhoppningsvis inom en mkt snar framtid.
- Det är en dag mindre tills jag får träffa O igen.
- Ett annat problem har uppstått men som lindrar andra problem och blahablaha ni fattar ändå inget och det är inget jag vill skrika ut om i bloggen direkt. Men det är positivt iaf, så mkt kan jag säga.

Negativa saker som hänt idag som har överskuggats av dom positiva:
- Pissväder (Bara det inte blir som förra året!!)
- När jag skulle backa ut bilen från uppfarten imorse upptäckte jag en 50 cm hög samt 50 cm bred plogvall bestående av übertung klibbsnö. Det var bara att hämta snöskyffeln och börja skotta :S Tur att man har flextid...
- Jag klämde finget på jobbet. Inte särskilt mycket men jag kan säga att det inte räknas som en positiv händelse iaf.

Det har helt enkelt varit en mkt bra dag idag. När jag kom hem från stallet var jag så glad, att jag blev tvungen att fira med lite hårda makaroner, svarta oliver samt ett glas lingondricka. Helt perfekt. (Efter jag hade duschat drack jag även ett glas oboy, åt tre kex samt ett winergum, men det är en annan historia.)

Natti Natti

321997-95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0