16/11

Nämen tjenare...

Håller på att packa, ska nämligen vara hos O hela helgen. Lite spännande då jag inte hunnit se hans studentrum än eller träffat hans korridorskamrater. Ska bli jättekul!
Nåt som kommer bli mindre kul är det faktum att han bara har en säng med bredden 85 cm. Det innebär att vi alltså kommer att ha ca 42,5 cm var. Räknar man dessutom på att O borde få mer utrymme än mig eftersom han är mycket bredare, ja, då minskar ju min andel en hel del. :S
Jaja, vi får se hur det går. Kanske slutar med att vi lånar en madrass av nån och sover på golvet trots att O påstår att det är svinkallt. O = element vilket innebär att när O säger att han brukar frysa, då är det illa.
Men innan jag sätter mig på bussen har jag ju ridlektion!! Ska bli superkul... om jag inte minns helt fel har vi dressyr idag. Vi borde iaf ha det eftersom vi hoppade förra veckan. Tyvärr innebär det här att jag inte kommer att vara hos O föränn vid 23:30 ikväll. Men, men... vi har ju hela helgen på oss ;).

Ha dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0