Akta heltäckningsmattan!! Den är nysådd!!

Kom på värsta intressanta grejen idag när vi satt och åt lunch. Det hela började med att vi pratade om hur äckliga gamla heltäckningsmattor är.

Å + O sitter och pratar, jag hör inte för jag sitter och tänker på annat. Plötsligt får jag en tanke...
Jag: ÖJ!!
Å + O tystnar och tittar frågande på mig.
Jag: Fattar ni så coolt det skulle vara om heltäckningsmattor växte, så man blev tvungna och klippa dom??
Å + O gapskrattar.
Å: Hehe... "det är din tur att klippa sovrummet idag"
Vi skrattar ännu mer.

Nämen förstår ni. Tänk om heltäckningsmattor växte... vilket jobb!! Hålla på och hålla efter dom som man gör med gräsmattan.

image94

OBS!! Bilden är ett fotomontage!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0