Har haft en skumdröm!

Dvs. en mycket skum dröm.

Drömde nämligen att jag var en superhjälte.
Fiender: Massor av Darth Vaders.
Superkrafter: 3 olika.
1. Jag kunde springa upp och ner för väggar och i taket. Superkraft à la Spiderman.
2. Jag kunde skjuta röda blixtar med ögonen. Superkraft à la X-men.
3. Jag kunde skjuta lila blixtar av skadligt UV-ljus genom en genomskinlig tandställning, ni vet en sån där gom. Men det funkade bara om jag först hade svalt en UV-glödlampa. Superkraft à la okänd.

Det hela utspelade sig på en flygplats. Darth Vadrarna jagade mig runt, de var överallt. Det skumma var att dom inte kunde se något, dom luktade sig liksom fram. Litegrann som dödsätarna i Harry Potter fast med Darth Vader masker.
Denna flygplats hade ett hotell och mitt i hotellets innergård stor en stor rund byggnad. Detta var hotellets lyxsvit. Den var helt vit inuti och det var här själva slutstriden utspelade sig.

Sen vaknade jag, lite bitter över att jag aldrig fick veta hur det hela slutade. :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha! Det där var underbart! Numera minns jag så sällan vad jag har drömt, värre var det bara i somras... :P Du får hitta på ett eget slut!

Ha det gött kram elin

2007-11-15 @ 14:44:52
URL: http://elinhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0