Mer färgläggning

Hade andra halvan av barnen idag och pratade med dom om uteridning. Även igår färgla vi och här ser ni resultatet:

image63

Ruskigt snyggt om jag får säga det själv.

Vi kom även in på det här med skola och jag frågade vilka skolor dom gick på och och vilken klass. Fick då frågan...

- Men... vilken klass går du i då??
- Jag har gått ut skolan, jag jobbar...
- Va!! Men då är ju du vuxen!!
Varvid ett annat barn glatt tilla:
- Hehe... du är väldigt kort för att vara vuxen.

Jag är inte alls kort!! Inte jätte iaf...

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tycker att det blev extremt stajligt med de gröna prickarna på fålen.. och förresten så heter det inte kort, det heter småvuxen person ^^

2007-11-13 @ 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0