Handväsksinnehållslista

Korsordstidning, "Tävla och vinn" (Bra att ha helt enkelt)
Svart sjal från H&M
Digitalkamera
2 st blyertsstiftpennor (varav den ena från en närbelägen folhögskola)
Hårborste i genomskinlig plast
Liten necessär
1 par skinnhandskar
Kvitto från Folktandvården om bokad tid tisdag den 10 juli 2007
Kopia på O's tidsredovisning för augusti månad
Kalender
Hushållspapper
Biobiljett från den 30/7
Kvitto från Stadium på två tröjor inköpta 2007-08-17
Mer hushållspapper
Kvitto från Foltandvården om bokad tid tisdag den 3 juli 2007

Ännu mer hushållspapper

Ibumetin

Börs (tro mig, ni vill inte att jag går in på vad den innehåller)

Tuggummin

Ljusgröna åksjukearmband med orangea trianglar

Ett rör C-vitaminbrus - smak hallon

En "hej vill du få ett stadiumcard" folder

Bafucin

Ännu mer hushållspapper!!

Tankkvitto. Blyfri 95 - 449 kr. De ni!!

Glasögonfodral

Åksjuketuggummin med mintsmak

Parkeringbiljett från den 25 juni 2007

Nycklar av alla de sorter

4 st hårnålar, svarta

Mobiltelefon

Handsfree till mobilen

Olivoljelypsyl som luktar vanilj

Samarinpåse som gick ut 062006

3 st orangea klistermärken


JA, detta är vad min handväska för närvarande innehåller.

NEJ, den är inte hur stor som helst (även om man skulle kunna tro det)

JA, jag vet att jag måste städa ut den... snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0