Utdrag ur autentiska skadeanmälningar från försäkringsbolagens register

"Fotgängaren sprang hit och dit över vägen, så jag körde på honom."

"Jag hade kört bil i 40 år när jag plötsligt somnade bakom ratten."

"Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet."

"Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen."

"Min fru har stortvätt på tisdagarna och när jag återvände hem på kvällen fick jag vindrutan och två tänder utslagna."

"Min bil rullade när den stod still."

"Jag trodde rutan var nedfälld, men jag märkte när jag stack ut huvudet genom den att den var stängd."

"Han var överallt på vägen. Jag fick väja flera gånger innan jag krockade med honom."

"Jag körde över en karl. Han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut."

Daglilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0