Empty room

Har precis kommit tillbaka efter att ha skjutsat O till bussen. Nästa gång vi träffas är det den 18:e april, känns jättejättejobbigt. Som tur var kommer jag att vara rätt upptagen nästa helg i alla fall så då kommer det förhoppningsvis kännas lite lättare.

Igår var superskoj. Dagen spenderades på stan där vi inhandlade presenter till födelsedagsbarnen. Vi var nämligen bjudna på överraskningbarnkalas. Haha... så otroligt kul... vi fikade på Nalle Puh papptallrikar, lekte ringlekar, fiskade fiskedamm, såg Mulan etc. Allt i äkta barnkalasanda.

Min och O:s present (båda fick i princip lika):
- Snobbenresekit = en liten snobbentandborste, en liten snobbentandkrämstub samt ett litet tandborstreseskydd i form av en liten mössa.
- Post-it lappar i form av en blomma resp. ett löv.
- En tablettask.
- 6 st. talgbollar
- En tub med tuggummi. Ni vet en sån som man jämt åt när man var liten ^^

Allt detta var då inslaget i två jättestora påskägg som vi hittade billigt på rea.



Idag har vi inte gjort något speciellt. Steg upp sent, promenerade en sväng, vilade en stund, gjorde middag, åt middag, åkte till bussen.

- Hehe... du har ganska håriga ben.
- Welcome to the jungle, shalalalalalalala....

- Vill du känna på min ballong?
- Hehe.. min är större än din....
- Å va flina DU åt??

Ikväll blir det till att dega framför Tv:n. Helt perfekt söndagskvällssysselsättning.

Vinkevink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0