Hänt sen sist

- Fick veta att jag inte får jobba nå mer :( Eller... dom skulle ringa om jag behövdes nån fler gång, men i veckan var det för lite jobb. Tråkigt, tråkigt... men 5 dar är 5 dar, och lite pengar har jag då tjänat iaf.

- O kom ÄNTLIGEN hem!! 12 dar är en ruskigt lång tid :(

- Discobowling med G + M samt en P och en K och nå annat folk.

- Mys

- Jogging + mördarmagövning

- O åkte tillbaka till ghetto :( Fast som tur var är han bara borta 5 dar den här gången :)

- Fick ett sms då jag vaknade på måndag morgon av O. "Du kommer att bli skogstokig då du läser tidningen". Ja - jag blev skogstokig... vilka idioter!!! Hur kan man bara göra nåt sånt???

- Har varit på stan och inhandlat en ny back till mina stallsaker.

- Har tvättat + städat bilen.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 20:17:13
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0