Living for the weekend

Just nu är jag kräkless på att vara arbetslös. Hade jag inte haft stallet eller O... då hade jag med all sannolikhet gått in i nån slags dvala och bara legat och degat i soffan hela dagarna. Vissa dagar är verkligen helt hemska... typ idag. Har en uppgift som jag ska göra på hela dagen, och det är att samla ihop ris på baksidan. Det är liksom gjort på en kvart och sen så fördriver jag bara tid resten av dan. Idag har jag t.ex. dragit mig extra länge i sängen, varit ute och joggat och suttit framför datorn... och klockan är bara halv två!!! Nä, utan stallet och O hade jag blivit helt knäpp i huvudet.


I helgen var det den första lokala dressyrtävlingen för terminen. Det gick faktiskt oväntat bra. Blev till och med placerad i Lätt C:n (!!!!) Och då kändes det ändå inte som att det gick kanonkanonbra, så det kan typ bara bli bättre :)

Förutom rosett fick jag ett hederspris också! Det första hederspriset jag har fått i hela mitt liv!

Hederspriset bestod av:
- Ett par svarta sockar
- Ett balsam med bästföredatum 2007-10
- Ett ihopvikbart sittunderlag.

Lite fattigt kan man tycka men alltid något :)


Imorgon är det valborgs. Det ska bli skoj, blir till att umgås med folk :) Tror att ordet grillning nämdes också... en klassiker med andra ord.

Nu ska jag... få se nu... promenera en sväng kanske??

Ha dé



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0