"Tänkte dra ett aprilskämt, men du är så lättlurad"

Gårdagen spenderades i bilen, på stallet, på schtaan samt på mitt gamla jobb. Åkte hemifrån vid 08:30, kom hem vid 21:30. Jag var alltså hemifrån mer än 12 timmar. Skumt det där. Vissa dagar gör jag ingenting alls, typ som idag, andra dagar är det hur mkt som helst.

Jaja... här har ni gårdagen i punktform:
- Skrev prov på stallet. För att få tävla måste jag lösa ryttarlicens och för att få göra det måste jag ha grönt kort vilket jag inte har. Är godkänd på det praktiska + ridprovet. Blir jag godkänd på teori är det grönt ljus - för grönt kort. Hehe...
- Åt lunch på mitt gamla jobb med mina gamla arbetskamrater. Det verkar som om det ljusnat litegrann iaf. 2 st av oss 4 som blev tvungna att gå vid nyår har fått tillbaka jobben, och jag är nästa i tur om det kommer in mer jobb. Hoppas hoppas :)
- Gick en sväng på stan, träffade några kändisar + kännigendisar. Alltid trevligt. Köpte ett par söta ballerinaskor också. 50 :- på rea = som fått.
- Tillbaka på stallet på banbyggarmöte.
- Pratade med O i telefon. Han hade blivit intervjuad och ska vara med i tidningen inom en snar famtid. Superspännande!!
- Gratis föreläsning 19-21 om våren i trädgården. Mkt intressant. Lärde mig en hel del om trädgårdsplanering, häckar, buskar, beskärning med mera. Sänkte dock medelåldern en aning. Han jag satt med hade jobbat med trädgårdsanläggning från -65 till -82 eller nåt sånt men nu var han pensionerad. Mkt trevlig herre på min ära.

Idag har det inte hänt så mkt - än. Har hackat lite is, gjort lite bankärenden via internet, skickat lite mail som behövdes skickas. Nu tänkte jag fara ut och springa en sväng i det fina vädret. Fast vi får se hur det går. Har nämligen hemsk träningsvärk från i måndags :S Konstigt det där. Red hela påskhelgen - inte nå träningsvärk överhuvudtaget. Hoppade nå småskutt i mådags på markarbetet - kan knappt gå.

Det sägs ju att det ska vara bra att röra på musklerna om man har träningsvärk.

Ha dé.

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0