Tråkig rubrik

Har precis satt igång en svart tvättmaskin, nu ska jag ut och promenera.

I eftermiddag ska jag på stallet - tror det blir dressyr idag. Måste även förbereda lite inför morgondagen. T.ex. lära mig programmen som jag ska rida vilket jag inte har gjort än :S Nämen smörja tränset, rengöra stövlarna, ge Devvan en ordentlig rykt osv. så kanske jag slipper ta det värsta imorrn.


Har paxat sistaplatsen i alla klasser jag ställer upp i, bara så ni vet :P

Förresten så kollar jag min mail äckligt mkt just nu. Typ varje gång jag går förbi datorn och den råkar stå på = alldeles för ofta :S Tänker hela tiden: jamen jag kan ju faktiskt ha fått ett nytt mail!! Det äter ju upp min värdefulla tid, och hur ska jag hinna avvänja mig inför måndagen??

Vinkevink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0