VHB is the shit

Har nu jobbat i exakt tre dagar.
Så otroligt fantastiskt kul det är!!! Bara att ha någonting att stiga upp till på morgonen och att få träffa lite folk är ju helt underbart. Allt är precis som det var förut... J sitter fortfarande på soppåsarna en stund innan han slänger dom, luftavfuktaren måste fortfarande vattnas stup i ett, det gnälls/tjatas om än det ena, än det andra och som vanligt är det vissa problem med återupprättandet av arbetslinjen vid en större diskussion.

Jag gillar mitt jobb :)
I våldet :P

Hoppas nu bara jag får stanna liiite längre än freda' iaf. Det önskar jag verkligen av hela mitt hjärta.

I övrigt har det inte hänt särskilt mkt. Har varit på stallet en sväng, ska dit igen imorrn.

"...för honung är ju min pension"


Gonatt alla mänskor, imorgon är en annan arbetsdag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0