7/2

Har besiktat bilen idag. Det gick jättebra!! Inte en enda anmärkning... fast han kommenterade ljusstaken jag har i fönstret :P Undrade om jag inte var ute lite väl tidigt... eller sent eller hur man nu skulle se det. Jag tycker den är fin iaf :)
Har även varit en sväng på arbetsförmedlingen och fick lite fler tips. Få se... hoppas det tar sig och börjar hända saker snart. För det är lååååångsamt att vara arbetslös :S
Sen så har jag fått fröerna jag beställde i förra veckan från impecta. Det börjar riktigt klia i fingrarna och jag kan se en svag skiftning åt grönt :P Haha... näedå... men ska ni beställa fröer, beställ från impecta. Det är tredje året jag beställer från dom nu och dom har alltid hållit leveranstider. Att dom dessutom har ruskigt bra priser gör inte saken sämre.

Pappa ringde och frågade hur besiktningen gick och jag svarade att det gick jättebra och att de var jätteroligt. Då tyckte han att jag var lite knäpp och sa att:
- Näe... det är INTE roligt.... man är ju nervös.
Men det var jätteroligt!! Det hände ju supermycket grejer hela tiden. Hipp så körde han den på nå rullgrejer. Happ så tvärbromsa han. Hej å hå så var bilen 2 meter upp i luften och skakade. Saker åkte omkring uppe i taket och på golvet. Det var riktigt roligt faktiskt. Längtar tills jag får besikta nåt nästa gång. Ni kan väl slå en signal om det är nåt som behöver besiktas så fixar jag det. Helt perfekt.

 Nu måste jag hjälpa till med maten.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: O.

Är du även en sån här som fixar med grejerna som behöver fixas innan besiktningen? ;)

2008-02-07 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0