Måndag

Tråkmåndag. Känner mig inte alls peppad att göra någonting överhuvudtaget. Igår åkte O tillbaka till ghetto. Nästa gång vi ses är det den 29 februari, det känns som en hel evighet. Om jag ändå hade haft ett jobb så hade dagarna kanske gått lite fortare.

I torsdags var det alla hjärtans dag. Det var supermysigt. O kom hit fastän han hade föreläsning på fredagen. Vi myste, såg på TV och åt massor av godis!!

Fredagen inleddes med att jag var en sväng på af och träffade några arbetsgivare som behövde rekrytera folk. Kom dit med 10 st cv/meritförteckningar, gick därifrån med 3. Alltid något. Fick även tillfälle att inviga mina nya ridstövlar lite senare på dagen.

Lördagen var mys och kakätardagen nr.1. Det var längesen jag åt så mkt kakor. Det var kakor till frukost, lunch, middag och flera gånger däremellen. Dagen avslutades med melodifestivalen och chill med B.

Igår/söndag gick vi på avgiftning.

Idag är det måndag.... och det är 11 dagar kvar tills O kommer hem igen. 11 låååångsamma dar.

Nu ska jag ut och promenera med skräpet och sen ska jag sy en rullgardin.

Trevlig måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0