Melodifestivalen etc.

Vad hände?? Christer Sjögren?? Vad liknar det??
Vinnarlåt?? Ja, kanske... den är tillräckligt sliskigt ful iaf.
För övrigt trodde mamma första att han sjöng; "I love Ooooorup". Men sen tyckte hon att det var lite konstigt eftersom han var gift...

Jag O, O:s lillebror M och M:s kompis var och åkte slalom igår. Ruskigt kul faktiskt!! Måste ske snart igen. Tyvärr hade O lite problem med sin grottmannegen. Den aktiverades då folk trängde sig före i liftkön varvid uttalanden som "JAG VILL SLÅSS" skedde. Denna gen gjorde även så att han blev tvungen att tävla med mig - jobbigt.

Igår fyllde P 20 år!!!! Woho... GRATTIS!!! Jag och O tvärsvängde förbi för att säga grattis och avlämna en liten present efter vi hade varit och åkt slalom. Presenten bestod bl.a. av en paket fetaost - fråga inte.

Det var ruskigt dåligt väder när vi körde hem från slalombacken. Pga tjock dimma var sikten så dålig att man knappt såg en reflexstolpe framåt. Dessutom var det ruskigt halt. Gick inte att köra fortare än 60 fastän det var 90 väg. Vi höll typ på att krocka med en ren :S En vit en. TACK FÖR ABS-SYSTEMET!!!
Vi såg flera påkörda renar längst vägen... läskigt :S

Imorgon måste jag ta bort ljusstaken från bilen.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! I love orup?!?! Det var den bästa!!!!!

2008-02-18 @ 16:37:51
URL: http://elinhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0