Mina Ord

i T9.

ånej, ärtor, dammade, edda, deviz, eiffel, fluff, fota, frillan, friluftsdag, frisörer, dugga, fysikläxan, i2, halken, hamster, hehe, ghetto, hihi, ilet, gonatt, imorse, imorrn, hovar, isåfall, husbil, gurka, gympa, Jalle, kajutan, kaktusar, jamen, kemin, linser, klipptid, joådå, jogga, korsord, kratsa, kristallerna, krya, lugg, kursprov, näe, manege, midgård, mocka, örhängen, musikskolan, mysa, pelargon, ridning, risiga, physalis, pling, rosett, spray, pudd, pulkbacke, rullgardin, sulorna, stormvarning, strålen, sushi, pussar, pyjamas, SYO, tabascon, tandborstmuggen, toyota, usch, trgul

Jag tror att mina ord i T9 säger en hel del mig som person :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0