Once in a lifetime...

...kanske :P

Idag när jag hade varit på stan slog jag på radion i bilen. Och, tro det eller ej, så spelade dom exakt samma låt på både Rix och på Mix. Dom var dessutom nästan på exakt samma ställe också!! Så otroligt märkligt... vad är sannolikheten??
Ja - jag kollade så att jag inte råkat ställa in samma kanal på 2:an och 5:an. Det var två olika kanaler som spelade exakt samma låt.

Köpte förresten en jättefin klänning på H&M för 158 :- ^^. Den kostade egentligen 198 :- men jag fick rabatt för att jag är med i H&Mclub. Blir till att använda den till helgen :) På lördag ska vi hälsa på O's kusiner och titta på hans nya lillkusin! Och på söndag ska stora feta släkten komma på födelsedagskalas. Ska bli superskoj!!

Saknar för övrigt O nå så in i våldet :( Har inte träffat han sen den 17:e. Som tur var är han ledig på fredag så han kommer hem redan på torsdag = supermysigt!!

Trevli' tisda' :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0