14 jan

Har haft barnen idag. Dagens lektion handlade om hästens delar. Barnen fick några lappar var med olika delar på hästen som dom sen skulle tejpa fast på en av ridskolans ponnyer. Stackars ponny. Hon såg helt förvirrad ut när hon stod där med lappar över hela kroppen. Som exempel kan nämnas ordet "MULE" som stod att läsa över halva näsan.
Tyvärr har barnen kommit på vad som irriterar mig mest i hela världen - en viss låt av en viss Jimmy. Jag blir gaaaalen. Och det är dom inte sena på att snappa upp dom små rackarna.

Har även varit en sväng på mitt gamla jobb och fått lite tips på vart jag kan söka. Helt perfekt. Tycker dock att dom såg lite magra ut så det är bäst att jag svänger förbi med lite fika redan nästa vecka :P

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagen och göra min läxa.

Vinkevink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0