He jeeer all viiiit

Idag är det otroligt vacker väder ute. Det är vid såna här tillfällen jag älskar Sverige och Norrland. Har varit ute i skogen hela förmiddagen så nu är jag alldels rosig om kinderna. Hade egentligen tänkt åka ett ordentligt skidpass men jag stod nog mest och fotade/tittade och njöt. Fast ca 5 km i skidspåret blev det nog ändå. Skidor är bra för mina armar. Kan ju inte påstå att jag är överdrivet stark :P

Tänkte lägga ut lite foton plus två filmer inomparantesutropstecken. Jajamensan, ni läste rätt. Två filmer!! Hehe, kan ju inte direkt påstå att det är den bästa kvalitén i världen men...

     

     

 

Av nån anledning blev det bugg med filmerna tyvärr :( Hade tänkt att dom skulle ligga här men det funkade inte... Av någon ytterst märklig anledning går dom bara att lägga in ensamma i nya inlägg. Så jag lägger in dom sen.

Nu ska jag gå och koka lingonsylt och sen förhoppningsvis fortsätta med kjolen.

Känner mig all norrländsk today... ja mena idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0