Idag

Idag förvånades jag av det faktum att det låg 9 odiskade smörknivar på diskbänken då jag steg upp.

Idag behövde jag ingen diskpropp då jag diskade - det var mer stopp i avloppet än vanligt.

Idag tog jag en långpromenad i skogen och mötte på ett skoterspår, mitt ute i ingenstans, en man iklädd orange overall på en blå moped.

Idag fick jag ett kedjemail från min ridlärare om att msn inte längre skulle vara gratis.

Idag hörde jag på radio om en indisk man som på 70-talet cyklat från Indien till Borås för att kunna vara tillsammans med sin svenska kärlek.

Idag har varit en helt vanlig dag.

Imorgon är en ny dag.

I övermorgon åker jag till ghetto för att hälsa på O. Jag längtar :)

image137

Kommentarer
Postat av: O.

För övrigt så har det där kedjebrevet cirkulerat i typ 2 år nu och det har inte börjat kosta än :P

2008-01-30 @ 20:47:42
Postat av: A

Jag är väl medveten om det och det var därför jag tyckte det var så intressant :P "Skicka det här mailet till 18 personer i din kontaktlista för att fortsätta ha gratis msn, skynda på! Det finns bara ett begränsat antal platser. OBS! Vidarebefodra INTE detta mail utan kopiera över det i ett nytt mail". Hehe... fattar väl jag de, då är det ju omöjligt att spåra vart det kom ifrån :P

2008-01-31 @ 09:00:19
URL: http://appeldryckmedciderkaraktar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0