IschloPischlo

Nä, nu MÅSTE jag städa.

Av nån anledning är det som en mental spärr i hjärnan. Jag orkar helt enkelt inte städa mitt rum. Resten av huset har jag inget problem med, det går hur bra som helst. Men mitt rum... jag vet inte vad det är för fel.
Drog nyss fingret över skärmen och fingret blev alldeles grått. Inte bra. Dessutom har jag typ inte bäddat min säng på flera, flera månader. Men det är inte så lätt när man har ett flufftäcke som är 240 * 220 cm stort. Det är en omöjlighet att få det snyggt :S
Nej usch, jag SKA ta tag i det hela... nästa vecka :P



Detta är sanningen mina vänner. Blir ni inte förskräckta så säg??
Till mitt försvar: Just nu i detta ögonblick har jag plockat upp alla kläder från golvet och, tro det eller ej, har faktiskt bäddat sängen!! Allt för att inte skämmas ögonen av mig då R kommer.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg! ♥

2008-01-12 @ 18:45:10
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: O.

Observera att mitt ben är mitt i oredan :P

2008-01-12 @ 18:49:47
Postat av: Ronja

Det var ju inte så farligt XD Bara ett mindre hiroshima ^^

2008-01-13 @ 01:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0