Lätt som en plätt

Gomorron alla glada!
Känner mig för ovanlighetens skull rätt pigg, har sovit kring 12 timmar inatt vilket känns SUPERSKÖNT!! Är dessutom betydligt mer positiv än vad jag var igår, då var det illa. Men idag... idag känns det som att ingenting är omöjligt! Jag SKA hitta ett jobb på ett eller annat sätt. Typiskt att det är lördag, annars hade jag satt igång på en gång.
O är kvar i Ume, han måste tentaplugga vilket är supertrist. Den här dan hade varit helt perfekt annars.
Själv har jag börjat få programkataloger från olika universitet som jag beställde i början på veckan. Hitills har jag fått från Uppsala, Chalmers och Linköping. Jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna välja... det finns ju så otroligt mycket att välja på! Och jag som har svårt att bestämma vilka kläder jag ska ha på mig på morgonen :S Igår kändes det som en helt omöjlig uppgift men idag har jag en känsla av att jag kommer att bestämma mig, om inte annat så måste jag.
För övrigt gick ridlektionen igår riktigt bra, kan vara en anledning till att jag helt plötsligt blivit så otroligt positiv.
Ikväll kommer R!! Vi ska fika, se nån film och prata/skvallra i massor!! Bäst att kolla i frysen så att vi har nå fika, annars blir det till att ställa sig och baka.
Nu ska jag ut och jogga en sväng i det otroligt vackra vädret. Ett par minusgrader och klarblå himmel. Det blir inte bättre :)

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0