Nytt projekt!! - Kjolprojektet

Har startat ett nytt projekt - ett kjolprojekt. Det kan blir bra men det kan också gå åt skogen. Kände att jag behövde något kreativt att sysselsätta mig med och varför inte?? Har inte använt symaskinen sen jag sydde min examensklänning så det ska faktiskt bli riktigt roligt!!
Kommer att lägga ut lite bilder och så allt eftersom. Är inte helt säker på hur jag vill att den ska se ut än så det blir spännande. Eller, jag vet på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut men är inte riktigt klar över alla detajer än.
Tyvärr är jag ganska begränsad när det gäller material och så så jag tänkte försöka knåpa ihop något av stumpar som jag redan har hemma. Därför kommer själva kjolen, som det ser ut just nu iallafall, att bli svart med mörkgrått och vitt foder. Hade varit kul om jag hade haft allt i samma färg men det har jag inte så insidan blir till att lappa. Men det är ju inget som syns :P
Lägger ut lite bilder när jag börjar komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0