Sista Januari

Var en sväng på stan idag. Förlorade mig själv i rean idag IGEN!! Nu får det vara nog!! Fast idag blev det som tur var bara en supersöt ring och ett supersött halsband. Hade kunnat bli betydligt mer :S

Köpte en ny deodorant också. Det behövdes. Har en mycket stark minnesbild av hur jag i lördag slet upp korken och det flög små, små deodorantbitar över hela mattan. Inte kul :S Dessutom luktade mina fingrar citrus fresh resten av den dan.

Har varit på mitt gamla jobb och hälsat på också. Bakade en kaka, det var dom lätt värda. Fast jag blev tvungen att styra upp saker och ting. En viss bild hade satts upp på kylskåpet sen vi riktiga kvinnor lämnade byggnaden. Bilden åkte i soptunnan. Så var det med det.

Min nya reafyndade glittertröja från Bik Bok kliar...

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0