Snacka om flyt

Idag efter jag hade varit på arbetsförmedlingen gick jag en sväng på stan. Har inte hunnit varit nåt på rean alls överhuvudtaget så jag tänkte att jag kan väl titta en sväng men det är väl bara skit kvar. Så otroligt fel jag hade och så otroligt farligt det är att vara arbetslös! Man har ju hur mycket tid på sig som helst att shoppa! No limits liksom. Eller ja, det var väl det där med pengarna... fast allt jag handlade köpte jag på rea så man kan nästan säga att jag tjänat en massa pengar. XD

Okej, jag ska lista grejerna jag fyndade.
- Två par örhängen och två st håruppsättningsgrejer för 29,50 :- (Glitter)
- Ett par skor för 149 :- (H&M). Typ som ett par vanliga svarta tygskor fast dom är lite mer gummiaktiga. Kanske inte världens bästa kvalité men dom är supersöta!!
- Ett par Lee jeans för 250 :- (JC). Mitt absolut största fynd!! Hade kostat 1000:- men var på 75%. Helt perfekt!!
- En tröja för 149:- (H&M). Mörklila, kortärmad med polokrage och lagda veck framtill. Hur söt som helst!!
- En kofta för 74 :- (JC), hade kostat 300 :- men var också på 75%. Mörklila/vinröd i färgen med 4 stora knappar framtill/nertill och två små fickor.
- 2 st underkläder à 98 :- (H&M). En i silver och en bronsfärgad.
- En scarf/sjal för 79,50 :- (H&M). Gräddvit med silverränder.
- Ett svart linne 99 :- (Gina Tricot)

Woho vilken kick man får av att fynda! Humöret blir verkligen i topp. Har varit helt galet glad hela dan. Tyvärr har det  inte varit någon hemma som jag har kunnat visa mina fynd för :(
Längtar till på lördag då det blir premiäranvändning, å sen kommer ju O hem också... såklart.

Nej, här kan jag inte sitta och dega hela dan. Nu ska jag sätta mig framför Tv:n istället. Kl. 21 är det seriestart för "I huvudet på Gynning". Haha... det måste man ju bara se.

Gokväll

 
       

     


Kommentarer
Postat av: O.

Det fanns inte mycket i huvudet på Gynning :P

2008-01-16 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0