Tors

Igår satt jag på arbaitsförmedlingen hela förmiddan.
Idag har jag varit på stallet - hela dagen. Sen har jag inte gjort så mkt mer...
Ska rida imorrn också.
Jag fattar inte hur jag kan göra så lite och ha så lite tid över. Har typ haft två sovmornar den här julen, förutom när jag var sjuk då. Håller på att bli galen, jag måste få sova ut!!

Ge mig mer tid!!

Fast nästa vecka har jag ju faktiskt ingenting spec. inbokat, arbetslös som jag är. Fast då ska jag typ börja engagera mig i jobbsökandet och ta tag i det på allvar :S Kan inte direkt säga att jag varit överdrivet engagerad så här långt.

Nä, nu måste jag betala lite räkningar. Det ger vuxenpoäng det!




(Känns helt overkligt att jag var här för två månader sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0