Häst och jobb

Sitter på jobbet och nördar - jobbar em hela veckan. Har även Devvan nu från den 14e till den 27 vilket är superroligt! Igår fick han hovarna verkade + blev omskodd vilket var helt perfekt. Sen joggade jag han bara en sväng i paddocken. Mer orkade varken jag eller han. Vädret har nämligen ÄNTLIGEN slagit om!! Så nu kan man gå i shorts utan att frysa, vilket hjälper föga då man ändå är tvingad att bära antingen rid- eller arbetsbyxor. Mina ben är och kommer att förbli vita.
Idag skrittade vi en sväng på terrängbanan samt red ett mer dressyrinriktat pass. Imorrn blir det till att rida ut med S & A. Kul med lite variation :)
Har förresten börjat packa lite vinterkläder och sånt. Inte länge kvar nu! Oj vad jag längtar!

Kramsålänge! Själv har jag ett antal timmar kvar innan jag kan stämpla ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0