Skumbanan

Insåg nyss att jag tycker väldigt mkt om tomma, ursköljda mjölkpaket.

Är det för att dom påminner om O? (O dricker MKT mjölk)
Är det för att dom består av ett så härligt material?
Är det för att dom går att återvinna?
Är det för att dom har en sådan symmetrisk form?
Är det för att för att dom liksom går att stapla i varann då man ska gå med dom till återvinningen?

Inte vet jag. Det enda jag vet är att det är någonting med dom som tilltalar mig.

Nu ska jag jobba på min ryggfrihet och sen ska jag dra till jobbet.

Adios

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha det där ju bara så gulligt. Mer fluminlägg tack, världen behöver det! ;]

2008-08-19 @ 12:23:46
URL: http://adept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0