Ny dator!!

För varje dag som går kommer vi närmare och närmare flytten. Helt sjukt roligt!!

Få se nu...
Lägenheten är fixad.
O har blivit antagen.
Logistik kring själva flytten är klart (dvs. stor billig släp är bokad)

Det som saknas är...
Mitt antagningsbesked (hehe, den lilla petitessen :P)
Fixa ICA + COOP kort
Teckna hemförsäkring
Börja packa


Vad har hänt i veckan då?? Jo, för det första har jag jobbat rumpa.
Mån 14 - 22
Tis 07:15 - 22
Ons 14 - 22
Tors 07:15 - 22
Fre 07:15 - 13:00

Att jobba på två jobb är ruskigt jobbigt, men det ger en hel del klirr i kassan. Något som kan komma att behövas till hösten.

Sen så har jag fått min nya dator!! Det är faktiskt den som jag sitter och surfar på för tillfället. Helt perfekt... den är verkligen supersnygg! Hurvida den är bra, det är en bra fråga. Den duger alldeles utmärkt till mig iaf :P
Nu gäller det bara att hitta ett snyggt fodral så att jag kan trasportera den. Har varit och tittat på Claes Olle men jag tyckte det var så tunt och konstigt material. så det blir till att leta vidare. Om någon har något tips får dom gärna höra av sig :)

Så här ser den ut iaf.

 

Shoppade förresten en jättesnygg jacka/tröja hybrid idag på rean. Supersnygg!!

Imorgon blir det surströmming hos några bekanta. Och sen så åker O till Finland :( Tråkitråk för mig men skojsiskojs för han. Jag måste jobba :'(

Nu - nattinatti


Kommentarer
Postat av: Elin

Ny dator! Muchos najsos! När jag fick min dator gjorde jag inget annat än att sitta framför den i säkert en vecka. Störtförälskad. Hoppas du kan få ett mer normalt förhållande till din, med tanke på de dubbla jobben och allt.. hehehe... Alltså, jag kanske har lyssnat dåligt, men vart ska ni flytta?! Kul att ni ska bo tillsammans (?) sånt är mycket, mycket mysigt! :D ha det gött kramar!

2008-07-06 @ 00:33:22
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0