Förkyld i våldet

Helgens aktiviteter gör sig påminda. Är verkligen helt tätt i hela huvudet - inte särskilt kul :(

Något som däremot är jätteroligt...
det är att O har kommit in på andra året i Köpinget!!
Och att vi har fått en lägenhet!!

Det enda det hänger på nu... det är om jag kommer in eller inte. Får ju inte veta förrän kring den 10 juli :( Men jag hoppas verkligen, och enligt all statistik på folk som sökt utbildningen andra år så verkar det som att jag kommer in.

Hoppas, hoppas...

Blir det som vi hoppas och planerar för, så flyttar vi redan den 1:a augusti - vilket bara är en månad bort!! Man känner sig lite småstressad med tanke på hur mkt det är som ska packas och så. Men samtidigt kan man inte engagera sig till 100% så länge man inte vet att det är helt klart. Jobbigt det där.

Nu blir det till att duscha och göra sig iordning innan jag ska fara på jobbet. Att jobba em är faktiskt ruskigt skönt. (Em = 14 - 22). Man blir lite socialt handikappad bara, i och med att man jobbar då alla andra är lediga. Men att få sova ut på mornarna - det slår det mesta.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0