Fortfarande fullt upp

Sådärja... nu har jag 5 min över och här kommer ett inlägg som utlovat :P

Tävlingen gick superbra!! Devvan var kanske hur fin som helst. Regnet det öste ner och då och då hörde man åskan mullra (fast det märkte inte jag för jag var så otroligt fokuserad :P) Menmen... privathästarna blev superspattiga... vissa gick inte ens fram till domarbilen eftersom dom körde vindrutetorkarna. Devvan däremot... han var lugn och fin, han blev lite piggare och sportigare av regnet bara. Helt perfekt :P Red tyvärr fel så jag fick ett avdrag på 2 poäng... trodde därför att det hela skulle gå åt skogen pga den hårda konkurransen (de andra som jag tävlade mot brukar tävla regionalt lätt A). Men jag fick ändå över 63 %!!! Och det slutade med en förstaplats!!!! Är fortfarande helt i chock och har inte smält det hela... trots att det är en vecka sen jag tävlade.

Just nu känner jag mig helt slut... har jobbat em hela veckan + att jag under ons och torsjobbade fm på mitt gamla jobb. Har med andra ord jobbat oavbrutet :S

Nu har jag superbråttom! Ska springa ner till busshållplatsen och möta O.

Trevlig midsommar!! Skriver mer sen så fort jag får tid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0