Men! Vänta nu... Ska du lämna din fetaost??

Ibland kan det gå flera flera veckor utan att det händer en enda grej. Sen ska allting helt plötsligt hända samtidigt. En sån uppbokad sommar som jag har den här sommaren kan jag helt ärligt säga att jag aldrig har varit med om förut. Det är klart att det är otroligt roligt!! Men samtidigt skulle det vara skönt med iaf en ledig helg :P Jag och O har faktiskt kollat och det visade sig att vi är uppbokade ända in i augusti.

"Om du var en fisk hade du blivit uppäten för länge sen"

Just ja!! Jag har ju börjat på nytt jobb. Faktiskt otroligt spännande. Mkt nya saker att lära sig och otroligt ansvarsfullt. Men det är skoj :) Har hittills varit på upplärning i två veckor men from imorrn är det skarpt läge. Då kan jag titulera mig som operatör på riktigt.

Stora maskiner....

Helgen.
Började med midsommarfirande vid havet. Grillning stod på scemat. Allra mysigast blev det ändå då jag och O gick iväg och satt för oss själva en stund. Pratade, lyssnade på havet och höll om varann. Lätt den bästa midsommaren någonsin.
Fortsatte med dop på lördagen av lillkusin, inte till mig då, utan till O, på annan ort. Oj vad söt han var!! Och så lillpickeli!! Sen blev det mat, fika och umgänge med släkten, inte min då, utan O:s. Sen åkte vi ut till en annan kusins stuga och blev uppätna av myggen. Eller tja, inte bokstavligt talat... men dom gjorde iaf ett bra försök :P Årets längsta dag var med andra ord väldigt lyckad och väldigt trevlig.
Söndagen, dvs idag, har innefattat sovmorgon och 20-års kalas. Sen hanns det som int me nå mer.

"Då var de slut på barnproduktionen"

Nu försöker jag bara varva ner, ska ta och krypa isäng snart... jobbar fm hela veckan. Men först! En titt på smhi för att se om den planerade invigningen av min "nya" cykel kan fortlöpa som planerat.

Mån - ev. vollyboll i sctaan.
Tis - ev. främmande = jag måste fixa maten :S
Ons, Tors - Inget planerat än så länge.
Fre - Festival

Vinkevink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0