"Hehe... Jon Blund!!"

I'm back. Kanske gladare och lyckligare än jag någonsin varit förut. Resan till Sthlm med O har verkligen varit otroligt, otroligt mysig. Hotellet var superfräscht, 4-stjärnigt och låg mitt i en jättegalleria. Dom höll på att byta Tv-apparater på rummen, så vi blev uppgraderade till business class med allt vad det innebar + splitterny 32tums plattTv. Varför lägga ut 90 spänn på bio då man kan mysa på hotellrummet i 2-meters bred säng och titta på jätteTv??

Vi har promenerat i gamla stan, sett slottet + regeringen, shoppat, åkt tunnelbana, tagit hoppbilder, ätit frukt på konserthustrappan, ätit i foodcourten i kungshallen, shoppat, ätit på pizzahut, sett "sthlm by night", shoppat, korsat plattan, shoppat... och sa jag det? Shoppat!!

Summarsumarum: Fint väder, mys, skoj, nya kläder & jättegod mat.

Nu är jag hemma och degar. Tog hela morgonen att packa upp väskan :S Snart kommer O hit, det blir pizza ikväll.

Tingeling

"Jag tänker på en vägsnutt på E4:an... gissa vilken!!"


image161

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu blev jag jättesugen på en pizza :P haha

2008-03-29 @ 13:29:30
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: Olivia :)

Vem är du :) ?
tänkte kommentaren i min blogg :P

2008-03-29 @ 20:23:05
URL: http://oliviak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0