"Hon är som en färsk frukt"

(Mamma om en tjej som hon tyckte var en frisk fläkt)

Måste bara berätta vad som hände igår på bussen. Det började med att jag tyckte att den var lite sen... mitt på dan brukar det inte ta så lång tid för den att köra till min hållplats då det inte är så mkt folk som åker. Detta fick sin förklaring när bussen kom. Den var nämligen FULLproppad med barn. Och inte vilka barn som helst, utan alla miljoner barn jag trängts med på badhuset. Till saken hör den att det var en dragspelsbuss = det finns ganska mkt platser. Men inte en enda var ledig. Så det var bara till att ställa sig och hålla hårt i stången. Naturligtvis skulle alla barn ända in i stan också. Så det blev en 40 min lång stående bussfärd som var allt annat än rak. Jag som hade tänkt slå mig ner i bakre delen av bussen, koppla in mp3-spelaren och bara slappa i 40 min. Nä! Det blev till att klamra sig fast istället.

Fikat med P var däremot supertrevligt!!

Sen bar det av med mamma till maxi för att helghandla. Träffade en gammal arbetskamrat. Trevligt, trevligt.

Summasummarum: Det var en rolig dag, även om den var lite hektisk... iaf mot för vad jag är van vid. Hehe...

Nu ska jag bädda min säng och ta tag i endel saker som borde blivit gjorda för länge sen. Senare ieftermiddag bär det av till "le stable".

Tittelitut


Kommentarer
Postat av: R

Jag och min O var ute och promenerade igår.. vi gick faktiskt till stallet och tittade på kusarna, blev lite besviken när jag inte såg din bil där :P

2008-03-25 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0