Måndag... igen

Idag är det måndag. Idag är det 10 dager tills jag träffar O igen. Det känns verkligen bara jobbigare och jobbigare att skilja åt hela tiden, fastän det kanske borde bli lättare :(

Helgen var kul och mysig. Jag, O och mellanbrorsan har grävt en snökoja, vilket innebär att jag har ungefär 1000 små blåmärken över hela benen då det envisades med att vara små isklumpar överallt där jag skulle sätta ner mina knän :S O grävde ett jättedjupt hål, så djupt att jag knappt tog mig upp. Eftersom jag knappt såg över kanten då jag hoppat ner uppskattar jag djupet till ca. 170 cm. Vi var jättenervösa att nåt barn skulle falla ner och fastna, men vi har då inte hört nåt.

I lördags var vi på filmkväll hos M. Jättetrevligt!! Tyvärr blev det mer mys mellan O och Pyssling än mellan O och mig då alla soffplatser var upptagna och vi blev tvungna att sitta i varsin fotölj. Lite trist...

Sen så har vi även sett film från när O var liten!! Haha... så otroligt kul.... jag har sett O utan byxor :P Hihi...

Idag har jag varit på stallet hela eftermiddagen + kvällen, en ridlärare var sjuk så jag blev tvungen att rycka in. Så förutom de vanliga barnen longerade jag också en hel hög med andra barn. Det var trav - lättridning som gällde. Dom var jätteduktiga!! Och så otroligt söta!! Hihi... endel hade så korta ben att det inte fanns hål på stiglädren, så jag fick snurra dom runt stigbyglarna ^^ Har även ridit en rätt stark ponny så nu sitter jag här, nyduschad, med två läskigt feta blåsor på vardera ringfingrarna. Iiiiuuuu.... :S

Nä, nu måste jag käka nåt... håller på att hungra ihjäl. Åt för övrigt sushi till middag. Supergott!!

Kramakram

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0