Peppipepp

Idag har det varit HELT fantastiskt väder. Och jag överdriver inte det minsta när jag säger det. Några minusgrader och alldeles, alldeles klarblå himmel. Dagen har spenderats i stallet och på hästryggen. En sån här dag måste man bara rida ut. Helt obeskrivbart underbart. Ska rida ut imorgon också :P

För övrigt är jag überpeppad. Jag och O drar till Sthlm till påsk!! Mamma hade nån rabatt från Coop MedMera så vi får bo för 350 :- per natt på ett fyrstjärnigt hotell lite norr om centrum. Ska bli supersuper kul. Men vi ska bara vara där två nätter :( För det var bara så länge rabatten sträckte sig. Men jag hade gärna stannat längre ^^

Om nån har nåt tips på shopping + aktiviteter som inte är superdyra är det bara att höra av sig.

Topshop here I come!!


image151

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj mouahaha.. jag har säkert lite tips :P Har inte tid att skriva mkt just nu, men jag kanske kan skriva senare på msn eller nåt =) Är ni konstintresserade borde ni se Andy Warhol på moderna, mkt kul utställning! Var där nu på sportlovet när jag var hemma... Hoppas ni får det kul iaf! Själv kommer jag ju va i berlin så jag hinner nog inte träffa dig, men hoppas ni får det superskoj!

2008-03-05 @ 18:58:53
URL: http://elinhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0