21 maj

Tänk om man kunde uppfinna något, något riktigt smart. Något som löste världssvälten eller något som skapade fred. Något som underlättar för massor av människor. Som t.ex. dragkedjan. Tyvärr är ju dragkedjan redan uppfunnen :S Annars hade jag uppfunnit den ^^

Egentligen tror jag att man inte ska fundera så jättehårt... får man en bra idé så är det bara att köra. Att krysta fram något 'bara för att' löser nog ingen svält.

Har förresten fått ett nytt jobb!! Dom ringde idag och frågade om jag kunde jobba hos dom i sommar - och jag sa ja :) Främst i och med att jag inte är garanterad jobb på mitt nuvarande jobb hela sommaren och dessutom så är det större sannolikhet att O får jobba. Helt perfekt blev det iaf :)

Ibland faller som saker bara på sin plats.

Undrar vem som uppfunnit rondellen egentligen.... den är faktiskt ruskigt smart :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tss... Jag undrar vem som kom på att man kunde bygga hus i flera våningar. Fatta den personen som skulle provsova den första natten i ett tvåvåningshus! Lääskigt... jag skulle inte ha velat.

2008-05-25 @ 18:36:04
URL: http://elinhood.blogg.se/
Postat av: Elin

(och sen är jag lite dum som funderar över sånt, men det är en helt annan sak...)

2008-05-25 @ 18:37:09
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0