Alla kan backa med släp

Torsdag: 16:00 - 20:30    = 4,5 h
Fredag: 10:00 - 22:30      = 12,5 h
Lördag: 07:00 - 20:30      = 13,5 h
Söndag: 08:30 - 12:00     = 3,5 h 
Måndag: 15:30 - 19:30    = 4,0 h

Jobbigt men otroligt kul :)


Tävlingen gick bra, helt ok. I LC:1:an kom jag trea trots att jag fått stå och vänta jättelänge, banan var nyvattnad = lervälling samt att det var två personer som krattade (!) inne på banan medan jag red programmet.

LB:1:an gick sådär, han var för öppen i formen så det fick jag avdrag på annars var det helt ok. Hamnade nånstans i mitten.

Lastning + transport hit och dit gick helt fantastiskt bra. Snällare häst får man leta efter.

Körde förresten transporten själv och blev tvungen att backa två (!) ggr men det gick superbra!! Tar man sig bara tid fixar man det mesta.

My new philosophy: Alla kan backa med släp


Har faktiskt hunnit träffa O i helgen också, trots att man knappt kan tro det. Att träffa underbare O på lördag kväll efter att ha varit på stallet i 13,5 h var så otroligt obeskrivbart härligt. Den dan kan knappast ha blivit bättre. Att vi dessutom var ensamma hemma gjorde inte saken sämre :P


Idag känner jag mig bara allmänt slut. Kanske inte så konstigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0