Jobb som jobb?

Snacka om att det blev mycket samtidigt.

Torsdag - bygga bana inför fredagen + bygga boxar i manegen.
Fredag - Jobbar som banpersonal 15:00 och framåt två klasser. Innan dess hade jag tänkt skritta Devvan en sväng i skogen + helst hinna förbereda så mkt som möjligt inför lördagen. Badning, knoppning, smörjning av träns + stövlar etc. = heldag.
Lördag - dressyrtävling Sarf. Lätt C:1 + B1. Första start ponny 8:00 d.e. häst. Bara att hitta igen + koppla på transporten lär ta ett tag :S
Söndag - Jobbar som banpersonal hela förmiddagen.

Idag - Förhoppningsvis hinna kratta färdigt gården och sen måste jag leta reda på alla mina tävlingssaker så att det inte blir kris på lördag...

...och mitt i alltihop har jag en mamma som upptäckt rorövovarorsospoproråkoketot.


Jo, det där med transporten... det löste sig faktiskt till sist. Blev så att jag hyr stallets, kan ju bara dra 1400 med Toyotan och den väger bara 13. Helt perfekt :)

För övrigt har jag inte sovit en lugn natt den här veckan.

Natten måntis - drömde minst 15 olika sorters drömmar om vad som skulle hända om jag inte hittade en transport i tid inkl. att rida till tävlingsplatsen. Stackars Devvan :( Han var helt slut och orkade inte genomföra programmet.

Natten tisons trodde jag att allt skulle vara lugnt, jag hade ju hittat en transport men tji fick jag. Har drömt hela natten om felridningar, hästar som vägrar gå in i transporterna, att jag inte skulle hinna till tävlingsplatsen i tid etc.

INTE KUL!! Det kan ju inte vara nyttigt :S Försöker verkligen tänka på vad vår "mentala coach" sa den enda gången vi har träffat henne hittills. Att vi inte skulle tänka på vad vi inte vill ska hända osv. eftersom hjärnan inte kan bilda sig en bild av inte. Men det är jättejättesvårt!! När jag tänker på vad jag inte får tänka på för att jag inte vill att det ska hända så har jag ju som redan tänkt det jag inte får tänka... fattar ni?? Svårt är det iaf :S Kommer i bästa fall vara ett nervvrak på lördag.

Wish me luck - det kan behövas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0