Inoljad och klar

Förmiddagen har spenderats liggandes på knä på balkongen med en pensel i högsta hugg. HELA balkongen är numera inoljad. Iaf för den här säsongen :S Kan man bli hög på olja?? Svar ja... eller hög och hög... snarare illamående.

För att inte bli helt uttråkad bestämde jag mig för att göra det hela lite mer random. Varför olja in balkongen i ett helt vanligt tråkigt tråkatråk mönster då man kan olja in den lite mer som... tja... jag kallar min metod "tetris". Måste medge att det blev lite spännande där på slutet men jag klarade det. Jag slapp kliva i oljan och jag slapp hoppa från balkongen. Att det dessutom bara tog 1 timme måste ju innebära att jag satte nytt highscore. Helt perfekt.

Vad finns det att säga om helgen då??

Valborgs var riktigt trevligt. Riktigtriktigt trevligt faktiskt. Jag & O, M & G, E & J (den manliga J) samt J (den kvinnliga J) & V grillade, chillade, fikade, pratade och lekte (!). Efter tjatet från G så blev den några vändor Maffia iaf. Hehe... Sen kom P, K och R + en massa andra bokstäver som jag inte vet vilka det var... fast dom drog ganska fort igen.

Torsdag var en mysdag. Hade tänkt åka ut till stallet och titta på klubbtävlingarna... men första start var 10 och det var väl typ då vi tog oss upp ur sängen. Dessutom hade jag inte bytt till sommardäck än så det fick bli till att göra det istället. O hade tänkt hjälpa till men det slutade med att han bara satt och tittade på... så han gick och lekte med r6an istället.

Fredag hände inte så mkt.... var på stan och fixade en ny bikini samt var på stallet.

På lördan var jag ute och påtade i trädgården mest hela dan, sen kom O och det blev en oinplanerad tripp till stan och grillning med J och S och några andra. På väg hem blev vi omkörda av nån skrotbil som stank äckeldiesel och som inte heller fanns i vägverkets register. Så är det att bo i en förort :P

Igår gick jag barfota för första gången det här året.

Nu ska jag käka middag och dra till stallet. Har barnen och sen så blir det dressyr för mig.

Ha dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0