Tentaångest

Inte länge kvar nu :S

Efter tre dagars konstant pluggande i lägenheten är jag rätt sugen på att få det hela överstökat.

O går in i sovrummet:
'Åh fy vad konstigt det luktar här inne... det luktar ju... fräscht!'

Om det är någonting som blivit bortprioriterat i veckan så är det städningen. Det är ett som är säkert! Nu tror ni säkert att det är jättehemskt och jättesnuskigt hemma hos oss. Men så farligt är det faktiskt inte. Det är bara det att det börjar vara ett tag sen vi dammsugade sist... hehe...

Nu ska jag gå och äta mitt nya favvomellanmål. Digestivekex och matyoughurt. Låter skumt - jag vet - men det är farligt gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj känner igen mig där, vi har typ sand över hela golvet. Jag vet inte alls hur det gick till, men efter att vi har sopat eller dammsugit går det bara en dag så är det sand igen. Gissar att både jag och David är lika bra på att gå in med skorna på :P Svarade i min egen blogg (kom jag på) men skriver här också: Grattis i efterskott!! Synd att jag inte hade tagit reda på det innan. Hoppas du hade en trevlig dag? Kramar!

2008-10-16 @ 22:38:08
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0