Hänt/händer i veckan

Har varit på intervju idag. Har nämligen sökt till styret på damföreningen på mitt program. Vi var 5 st som hade sökt och dom skulle ta in åtminstonde 3. Så jag hoppas jag kommer in! Skulle vara superkul.

Imorron har jag blivit bjuden på middag hos en finsk kompis. Hon ska nämligen bjuda oss på lite traditionell finsk mat. Ska bli superskoj! Vit/Blå klädkod är det också.

Lördag är det LeMans. För er som inte vet - det är en gocarttävling med mariocart tema. Ska också bli superskoj!! Sen blir det ev fest på kvällen. Men innan dess har jag tvättid :S

I måndags hade vi labb i digitalteknik.
Det här var vad vi åstadkom:

     

För er som inte ser det så är det ett sekvensnät som mäter reaktionstid. Man startar och stannar på olika knappar och sen så kan man avläsa tid i ms och nollställa på en annan knapp.

Tisdag var det studiebesök på ett företag som tillverkar mestadels bilbelysning men även andra lampor. Intressantare än vad det låter. Sen så var det strumpebandssykväll med lite andra tjejer från samma program. Vi är ju inte så många så att.

Igår hände inte så mkt, jobbade mest med vårat projekt.

Så det är verkligen fullt upp. Menmen... nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska sätta mig och plugga. Fattar typ ingentig av linjära algebran. Vektorer är skumma. Det känns fortfarande lite abstrakt med rum och plan och allt vad det är.

Hade så länge. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj vad glad jag blev att jag inte fortsatte på naturfronten...! hehe... Lycka till med alla, tja, sladdar och vektorer :P kram

2008-09-26 @ 10:12:57
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0