Kan fåglar kissa?

Helgen har varit minst sagt fullbokad.

Eller ja, fredag kväll var rätt lugn. Vi låg i soffan och slötittade på Tv. Eller vi och vi, O gjorde det. Jag sov...

Lördag tog vi en cykeltur till IKEA :D Som vanligt med andra ord. Började bra med gratisfrukostkuponger och shoppingrunda. Blev bara tre saxar för 15 kr. Menmen, vi spanade mest. Hade ju cyklar så det var lite svårt att frakta större saker. Dessutom skulle vi handla på Maxi sen. På väg ut blev vi stoppade och tillfrågade om vi ville göra en IKEA undersökning. Jag var tveksam men O sa ja så det var bara att hänga på. Undersökningen var tråkig, men uppvägde det hela gjorde två stora godisskålar som vi frossade i. Sen när vi var klara - då fick vi gratislunchkuponger som tack. Så därifrån gick vi, mätta och sockerhöga av allt godis, med två lunchkuponger i händerna.

Värt.

Sen for vi till Maxi och handlade surströmming och riktigt Gene till klämman. För på kvällen, då åt vi surströmming med J och E. Supertrevligt! Kändes nästan som hemma :)

Söndag förberedde jag inför labben som vi hade imorse. Och annars har vi bara försökt städa och få ordning i lägenheten. Två skåp och en klocka blev det den här helgen.

För övrigt känns det som om jag börjat komma in i studielivet. Idag när jag kom hem från skolan var jag inte alls lika trött som jag brukar vara. Vilket var ruskigt skönt.

Menmen... nu blir det att sova. Ska bara förbereda lite inför morgondagen. Ska nämligen på studiebesök och måste förbereda frågor. Sen blir det strumpebandskväll med tjejföreningen på mitt program. Kulkul :)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Ronja

Fåglar kissar, men jag tror att dom gör både ettan och tvåan "på samma gång". Dom har ju kloak..

Viktigt vetande är mitt expertisområde! ^^

2008-09-27 @ 11:16:05
URL: http://ronjaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0