Sen sist

Måste säga att det faktiskt tar några dagar att varva ner och vänja sig vid att faktiskt inte ha en massa saker att göra hela dagarna. Dom första dagarna jag var hemma var jag otroligt rastlös. Men nu känns det jobbigt att stiga upp tidigare än halv 10. Precis som det ska vara!

Sen sist har jag haft en helt ledig dag då jag typ bara satt ute och solade på altanen. En mysfriluftsdag då O kom hit och så åkte vi skidor upp till scoutstugan och fikade och hade mysigt :) Och igår hade vi främmande av familjen S.

Idag ska jag hälsa på hos O, annars hinner jag inte träffa hans familj innan vi åker tillbaka till Köpinget eftersom dom ska upp till fjällen imorrn.

Imorrn blir det en trip till farmor och farfars stuga.

GLAD PÅSK på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för födelsedagshälsningen! Hoppas du har ett trevligt påsklov!

2009-04-11 @ 17:41:12
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0