Tisdaguru

Dagen i farmor och farfars stuga var supermysig! Efter ett ordentligt fika/lunch satte vi på oss skidorna och åkte ett varv kring byn. Vädret hade iofs kunnat vara lite bättre men det var ändå en riktigt härlig dag :) Mamma blev som vanligt livrädd varje gång vi kom till en backe men det gick faktiskt riktigt bra. Inte en enda skada.
Sen byggde vi en jättefin snögubbe :) Kvalitetssyskontid




Igår var jag, pappa och den yngsta brodern iväg och åkte slalom. Det var också supermysigt! Sommarvärmen har nu under dom senaste dagarna nått ända hit upp också så det var rätt tungåkt. Men helt fantastiskt väder. Backen är en norrbacke vilket innebär att man när man satt i liften kunde passa på att sola då man hade solen rakt i ansiktet. Helt perfekt :)




Idag har jag och R varit på schtaaan och shoppat loss. Blev ett par skor, ett linne och lite andra saker. Blev även en sväng på ett lokalt fik. Mycket trevlig dag!

Börjar faktiskt känna mig lite stressad över att lovet snart är slut. Får helt enkelt lov att försöka suga ut det sista ur dom dagar som är kvar. Buhu. Fast det är inte så länge kvar till sommaren nu. Har hört att den närmar sig med stormsteg nere i Köpinget :) Min bröder har för övrigt envisats med att prata antingen danska eller japanska större delen av det här lovet. Rätt enerverande men jag kommer sakna dom när vi åker tillbaka.

Imorrn kommer O tillbaka från fjällen :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååh, vad härligt det såg ut i backen!

2009-04-14 @ 21:28:41
URL: http://elinhood.blogg.se/
Postat av: Pauline

Kan bara halla med. Shit vad sugen jag blir pa att aka =) Aven fast det inte ar sa dumt med sol och 30 grader varmt heller som det ar har i Cairns idag ;)

2009-04-26 @ 04:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0