Älska Sverige!

Yey! I'm back in town! Bytte i fredags 15 plusgrader och sol till minusgrader och en meter snö. Sverige är ett långt land. Hittills har jag mest tagit det lugnt och verkligen kämpat med att inte plugga. Det här lovet ska jag verkligen försöka vara ledig.

I lördags blev det suring hos en släkting och sen bar det av till M och träff av G, J och S. Superskoj! Har inte träffat dom sen sommaren.

Igår blev det en tur i skidspåret och nån timme på altanen där solen sken. Vi såg en daggmask som kom upp ur jorden närmast huset och sen började krypa upp på snön. Han ångrade sig dock rätt fort och kröp tillbaka.

Idag har jag tagit sovmorgon och i övrigt inte gjort någonting. Få se vad som händer, inte lika fint väder som igår. Det är grått och snöar lite men blir nog en promenad iaf.

Lite bilder från igår :)

   

Kommentarer
Postat av: Pauline

GLAD PASK pa dig!! =) Halsa norrland och alla norrlanningar fran mig. ;)

2009-04-10 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0